loading...
تیم دانشگاه مجازی
مهرزاد احمدی بازدید : 189 جمعه 09 دی 1390 نظرات (1)
به امید این که همگی با استفاده از این هفت قانون ، زندگی بهتر و سالم تر و شادتری داشته باشیم. امیدوارم ، این هفت قانون برایتان مفید باشد . هر چقدر که لازم است ، زمان بگذارید تا تک تک این قوانین را کاملا" درک کنید . یادتان باشد که نباید این قوانین را بشکنید ، در غیر این صورت باید بهایی را بپردازید . اگر این قوانین را بشناسید ، ازشان اطاعت کنید ، و انها را به کار بگیرید ، موفق خواهید شد . اگر به این قوانین توجه نکنید ، بیهوده به این سو و ان سو خواهید رفت ، بدون اینکه جهت درست را بدانید ، زیرا اگر ندانیم که چه کار داریم می کنیم ، به دلایلمان برای انجامش شک می کنیم .این قوانین را با دقت بخوانید تا اثرش را ببینید . به این قوانین عشق بورزید و از انها کاملا" اطاعت کنید. از این کار خوشحال خواهید شد.هفت قانون طبیعی زیر را یاد بگیرید و هر روز انها را به کار ببندید . مطمئن باشید، زندگی تان عوض خواهد شد. شادی خاصی به زندگی و وجودتان خواهد امد ، طوری که دیگر هر گز نمی گویید ، نمی دانم، چرا این چیزها برای من اتفاق می افتد؟
و این هم چکیده ی این هفت قانون
 *هر بذری دوره ی رشد و کمون خودش را دارد.
*از هر دست بدهی ، از همان دست می گیری ، هر چه از خود بیرون بفرستی ،همان به سویت باز میگردد.
* هیچ چیزی خوب یا بد نیست، بلکه تفکر ما ان را چنین می سازد .
*انرژی حرکت می کند و تجسم مادی پیدا می کند.
*هر چیزی قطب متضادی دارد.
*هر چیزی ارتعاش یا موج از خود ساطع می کند. هیچ چیزی ایستا و ساکن نیست .
* این نیز بگذرد.
 
1- قانون اول ، قانون شکفتن بذر.
قانون شکفتن بذر یعنی این که هر دانه و بذری دوره ی کمون و رشد و باروری خاص خودش را دارد. افکار و اندیشه ها به سان بذرهایی معنوی اند ، و بدون شک – مثل دانه های معمولی- رشد می کنند و به بار می نشینند. تک تک افکار ما به ثمر می رسند. اهداف شما در زمان خاص و درست به انجام خواهند رسید .فقط باید دوره ی کمونشان طی شود. به این مطلب شک نکنید.
 
2- قانون دوم ، قانون علت و معلول
علت همواره معلولی را تولید می کند. یعنی چه؟ یعنی این که هیچ چیز تصادفی و شانسی ای در این دنیا وجود ندارد. برای هر معلولی ، علتی وجود دارد ، وبرای هر علتی نیز یک معلول . هر چیزی مطابق با هفت قانون اصلی جهان اتفاق می افتد . یعنی اینکه هر چیزی از خودتان به سوی جهان بفرستید ، به طرف خودتان بر می گردد. از هر دست بدهی ، از همان دست می گیری .علت همواره معلولی را تولید می کند. پیش از هر چیزی به این نتیجه می رسید که چیزی به نام تصادف و شانس در دنیا وجود ندارد ، بلکه هر اتفاقی بخشی از نقشه و طرح عظیم کیهانی است.
 
3- قانون سوم ، قانون نسبیت
هیچ موقعیتی – یا چیزی – خوب یا بد نیست ، مگر این که شما ان را به موقعیتی – یا چیزی – نسبت و ربط بدهید . اگر موقعیت فعلی تان را به چیز بدتری ربط بدهید – یا با چیز بدتری مقایسه کنید – همیشه خوب به نظر می رسد. اگر موقعیت فعلی تان را به چیز بهتری ربط بدهید – یا با چیز بهتری مقایسه کنید – همیشه بدتر به نظر می رسد. کمی سخت است ؟
به بیان دیگر ، هیچ چیزی خوب یا بد نیست ، این فقط طرز تفکر ماست که ان را خوب یا بد می سازد. اگر موضوعی را به چیزی بدتر یا بهتر ربط بدهید ( مثل عمل مقایسه ) ، ان موضوع یا بدتر می شود یا بهتر .
 
4- قانون چهارم ، قانون تغییر شکل دایمی
قانون تغییر شکل دایمی یعنی این که انرژی ، همیشه در حال حرکت است. انرژِ در حال حرکت ، عاقبت ، تجسم فیزیکی پیدا می کند . به بیان دیگر ، تصویری که شما در ذهنتان دارید ( شما با اندیشیدن در مورد ان تصویر ، به ان انرژی می دهید ) ، سر انجام در زندگی تان عینیت پیدا می کند . شما برای فکر کردن از انرژی استفاده می کنید . فکر ، انرژی است . انرژی مطابق با افکار شما به منصه ی ظهور می رسد . افکار مساوی است با انرژی . وقتی به قدر کافی در مورد چیزی فکر کنیم و به ان انرژی بدهیم ، ان انرژی بالاخره تجسم واقعی پیدا می کند. فکر مشوش مساوی است با انرژِی مشوش . یعنی این که هر فکری مساوی است با انرژِی هم جنس خود .هم جنس یعنی اینکه کلمات و لحن کلام و حالت بدنتان ، همگی یک صدا با هم یک نظر واحد را فریاد می زنند. اگر ان قدر به قضیه ای فکر کرده اید و انرژی داده اید که چاره ای جز عینیت یافتن نداشته ، و واقعیت شما شده . کلمات و لحن کلام و حالت بدن و شیوه ی رفتار انسان مطابق با افکار و انرژی درونی اش است . وجه مثبت این قضیه این است که اگر به موضوعات خوب و مثبتی می اندیشیم ، باید این حالت را در کلمات و لحن کلام و حالت بدن و شیوه ی رفتارمان نشان دهیم . یعنی باید یک پارچه و واحد شویم.
 
5- قانون پنجم ، قانون قطبیت
قانون قطبیت چیست ؟ یعنی چه ؟ یعنی اینکه هر چیزی قطب متضاد خود را داراست . همزاد . سوی دیگر . جفت متضاد . ان روی سکه . شاید تا به حال گذار از عشق به نفرت را تجربه کرده باشید ، و هم چنین بر عکسش را .عشق و نفرت دو قطب متضاد یک چیز واحدند . قانون قطبیت بر کل جهان حکمفرماست . و شما حق انتخاب دارید . چه چیزی را انتخاب میکنید؟ این قانون سعی دارد به ما بگوید که باید بی وقفه جنبه های خوب و مثبت ادم ها و شرایط را در نظر بگیریم ، می دانیم که نکته یا نکات بدی نیز در یک ادم یا موقعیت یا پدیده ای نهفته ، اما باید انتخاب کنیم که به جنبه های خوب و مثبت شان نگاه کنیم . و این که انتخاب کنیم که همیشه افکار خوبی داشته باشیم . چرا ؟ چون افکار خوب ، جاذب امواج خوب اند. و امواج خوب نیز جاذب پدیده های خوب . بهتر است عادت کنیم جنبه ی مثبت همه چیز را نگاه کنیم . هر چه بیشتر این کار را بکنید ، انجامش اسان تر می شود. معمولا" عادات، بدون فکر انجام می شوند . فقط باید تکرارش کنید . قانون قطبیت می گوید که وقتی شما چیزی را بد می بینید، می دانید که وجه خوبی نیز در ان نهفته. حالا می دانید که می توانید ، اگاهانه تصمیم بگیرید که وجه خوب قضایا را در نظر بگیرید. قانون قطبیت روی چه چیزهایی تاثیر دارد ؟ نگرانی و اضطراب ، افسردگی ، روابط ، امور مالی و ....خب ، در واقع روی همه چیز تاثیر دارد .
 
6- قانون ششم ، قانون امواج
هر پدیده ای از خود امواجی ساطع می کند ، یعنی همه ی کاینات در حال نوسان و ارتعاش اند . هیچ چیزی ساکن و ایستا نیست . در امواج انرژی وجود دارد ، و انرژی همه جا هست . چیزی به اسم انرژی بد وجود ندارد، ان چه که ما به ان انرژی بد می گوییم ، یا در جای درست خود قرار نگرفته ، یا مسدود شده ، انرژی ذاتا" بد نیست . فقط هست . فقط وجود دارد . همه چیز در جهان بر مبنای انرژی ساخته شده ، و انرژی مدام در حال ارتعاش و تولید امواج است . انرژی نوسان می کند ، طنین می اندازد ، می تپد ، و حرکت می کند . هیچ پدیده ای ایستا و ساکن نیست . مغزتان قدرتمند ترین اهن ربای این دنیاست . فقط تصور کنید که اگر از ان درست و عاقلانه استفاده کنید ، چه اتفاقی می افتد ....... چیز هایی که روی انها تمرکز می کنید ، شروع به حرکت می کنند و به سمت شما می ایند ، و عینیت مادی پیدا می کنند. مثلا" تصور کنید که دارید از ذره بین استفاده می کنید تا با ان انرژی خورشید ، اتش روشن کنید. همین طوری می شود وقتی که دارید از انرژی تان استفاده می کنید. هر چه بیشتر روی فکری متمرکز شوید، نشانه اش نیز قوی تر وسریع تر به منصه ی ظهور می رسد .
 
7- قانون هفتم ، قانون اهنگ و نظم و توازن ( هم نوایی با جریان )
قانون نظم و توازن به ما می گوید که هر موجی رفت و برگشت خاص خودش را دارد. هر حرکت رو به جلو ، حرکتی رو به عقب دارد. شب در پی روز می اید و روز در پی شب ، و این چرخه تا ابد ادامه دارد. یعنی اینکه در هر چیزی هم نکات خوب نهفته است ، هم نکات بد . هر چقدر پاندولی را به طرف راست هل دهید ، دقیقا" به همان اندازه به طرف چپ بر میگردد . هر چیزی حرکت دقیق رو به جلو وعقبش را دارد. این حالت میان دو قطب متضاد – قانون قطبیت – وجود دارد. همواره کنش و واکنشی وجود دارد . پیشروی و عقب نشینی . اوج و فرود . این قانون بر خلق و ویرانی جهان ها، فصول ، زندگی و مرگ حاکم است . هر چه از خود بیرون بفرستیم ، به سویمان باز می گردد. وقتی روی چیزی متمرکز می شویم ، ان را به زندگی مان می اوریم . نام دیگر قانون نظم و توازن می تواند قانون هم نوایی با جریان باشد. از طریق تمرکز بر روی بخت واقبال بد لحظه ای تان با این قانون مبارزه نکنید. همیشه به خودتان یاد اوری کنید که پاندول در حال برگشت به سمت بالاست ، همواره با جریان اب شنا کنید، همراه با پاندول حرکت کنید و مطمئن باشید، اتفاقات خوبی در شرف وقوع است.و این طرز رفتار یعنی داشتن امید و ایمان خدشه ناپذیر. اگر امید وایمان خدشه ناپذیر نداشته باشید، مدت هایی مدیدروی بخت و اقبال بدتان متمرکز میشوید. چرا از دانستن این که وقایع خوبی در شرف وقوع اند، شاد نباشیم و لذت نبریم؟
 
به نواها و اهنگ های زندگی فکر کنید. وقتی در برابر یک اهنگ طبیعی زندگی مقاومت می ورزید، گرفتار جریان تند و شدیدی می شوید. چه در زمینه ی شغلی ، چه شخصی . این اهنگها همیشه وجود دارند ، اگر از اهنگی خوشتان نمی اید، همراه با ان شنا کنید ، اگر مبارزه کنید، اتفاقات خوب به تعویق می افتند و احساس شما هم بدتر می شود.
خلاصهِ ی کلام اینکه وقتی پاندول پایین است، اجازه ندهید احساسات بد بر شما غالب شوند و مدام برای خودتان تکرار کنید که اتفاقات خوبی در شرف وقوع است و پاندول اماده ِ بالا امدن است . سپس اگاهانه تصمیم بگیرید ، بر روی اوقاتی خوش و خوب متمرکز شوید .واین است اهنگ و نظم وتوازن ( هم نوایی با جریان )
از حالا به بعد شعارتان این باشد : این نیز بگذرد !
با امید به دست خداوند که بالاترین دست هاست گزیده ای از اثر بی نظیر جن تینچر مغزتان را رام کنید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 7,701