loading...
تیم دانشگاه مجازی
مهرزاد احمدی بازدید : 52 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۵ به صورت یک شرکت آفشور در پاناما به ثبت رسیده و در حال حاضر به کشور کاستاریکا منتقل شده و تحت قوانین آن عمل می کند.

واحد پولی لیبرتی ریزرو

واحد پولی آن بر حسب دلار آمریکا (LR-USD) و طلا (LR-gold) می باشد.

انتقالات در آن غیر قابل برگشت (irrevocable) است.

کارمزد های لیبرتی ریزرو :

کارمزد انتقال از یک حساب به دیگری، ۱% (حداقل ۰٫۰۱$ و حداکثر ۰٫۲۵$) می‌باشد که از گیرنده کم می شود. این امکان وجود دارد که فرستنده به صورت گمنام به دیگری پول انتقال دهد. در این حالت ۰٫۷۵$ کارمزد ثابت فقط از فرستنده کسر می گردد.

نکات : لیبرتی ریزرو بابت نگهداری پول هیچ هزینه ای دریافت نمی کند، چه ماهیانه و چه سالیانه. یک نفر می تواند چند حساب داشته باشد و این کار امکان پذیر است. همچنین این سیستم از برترین استانداردهای امنیتی پشتیبانی می‌کند تا تبادلات مالی در محیطی امن صورت گیرد.

اما لطفا توجه داشته باشدی که به دلیل تحریم نمی توانید با آی پی ایران ثبت نام یا وارد اکانت خود شوید !

زده و محصول دیجیتالی فروخته و در ازای آن لیبرتی ریزرو ردیافت کنید.

 

افتتاح حساب

مهرزاد احمدی بازدید : 103 سه شنبه 10 اسفند 1389 نظرات (0)
برای کسب موفقیت رویاییتان شما به هیچ مدرک دانشگاهی نیاز ندارید .هیچ مدرکی ، موفقیت شما را تضمین نخواهد کرد . آنچه نیاز دارید عادتها ،باورها و ذهنیاتی است که قبلا در زندگی روزمره بار ها و بارها آزموده اید .همینها شما را به جاده موفقیت خواهند آورد .
 
سالیان سال افراد موفق مورد مطالعه قرار گرفته اند وبارها و بارها به ما نشان داده اند که کلید های موفقیت چیستند . من دارم این 12 کلید را- که میتوانند شما را موفق سازند- به شما میگویم . ممکن است به آنها عمل کنید ،یا اصلا عمل نکنید ،انتخاب با شماست . اینها تاکتیکهایی هستند که همه افراد موفق بدان عمل کرده اند .و اگر شما هم از آنها الگو برداری کیند میتوانید مثل افراد موفق به نتیجه های مطلوبتری برسید .
1 . ول نکنید (بی وفایی نکنید )
این اصلی ترین تاکتیک است .اگرازهدفتان دست بردارید سایر تکنیکها به دردتان نخواهد خورد . بی وفا هیچوقت نمی برد و برنده هیچ وقت بی وفایی نمی کند .این تاکتیک میگوید اگر بی وفایی کنید هیچوقت به آنچه در زندگی تان میخواهید نخواهید رسید ،ولی اگر رهانکنید چه ؟آیا خواهید رسید ؟لزوما نه . اما اگر رها کنید 100% ثابت شده است که نخواهید رسید .
2 . احساساتتان را کنترل کنید
جاده موفقیت هیچگاه هموار نیست ،بالا و پایین زیاد دارد .بنابر این باید یاد بگیرید که احساساتتان را کنترل کنید .و گرنه نخواهید توانست به نتایج کاملی برسید .هر کاری که در طول روز انجام میدهید تحت تاثیر احساسات شما هستند .اگر بد حوصله باشید چند کار را میتوانید کامل کنید ؟پس از خودتان شروع کنید .احساسات خود را کنترل کنید تا به بهترین نتیجه برسید .
3 . آماده شوید وهمیشه آماده باشید
شما مجبور هستید قبل از اینکه به نتایج دلخواه برسید با شکستهای متعددی روبرو شوید .این را به خاطر داشته باشید که ،شما بارها و بارها شکست خواهید خورد ،بنابراین مطمئن باشید که آماده این شکستها هستید ،ومن شما را دعوت میکنم با موانعی که با آنها مواجه میشوید مبارزه کنید .اگرپیِروز شدید یک گام به هدفتان نزدیک خواهید شد .
4 . مسئول باشید
«من شانس ندارم .»«عملی نیست .»« آیا فکر میکنید این کار آسونه ؟ »... این بهانه ها را قبلا شنیده اید .از این قبیل بهانه ها دوری کنید . همه اینها بهانه های محدود کننده ای هستند که شما را عقب نگه میدارند .شما نیاز دارید که در زندگی تان مسئول باشید .اگر شما به هدفتان نمی رسید ،به این دلیل است که به تعویق می اندازید .طفره می روید و هیچگاه کارهای لازم را انجام نمی دهید .اگر فروش زیاد ندارید اقتصاد را ملامت نکنید .مسئولیت را به گردن بگیرید و به جای آن استراتژی خود را تغییر دهید .با پذیرش مسئولیت شما قادر به تغییر اتفاقات اطراف خود خواهید بود .اگر دیگران را مقصر بدانید ،شانس تغییر را از دست خواهید داد .پس مراقب باشید !
5 . علاقه آتشین داشته باشید
شما باید عاشق اهدافتان باشید .عشق آنچیزی است که شما را در زندگی پویا می کند .اگرعلاقه شما به اندازه کافی قدرتمند نباشد ،آیا فکر میکنید موفق بشوید ؟ عشق آتشین ،نیرویی دارد که میتواند شما را به سوی هدفی که میخواهید به دست آورید حرکت دهد .عشق مهمترین ابزار موفقیت است که اکثر مردم فاقد آن هستند . اگر علاقه شما قدرتمند نباشد فردی خواهید بود درست مثل دیگران ،که گرفتار یک زندگی بد هستند و هیچگاه نمی خواهند آن را تغییر دهند .
6 . نقشه داشته باشید
درست مانند ساختن یک بنا ،شما نیاز دارید نقشه و برنامه کار داشته باشید .اگر امروز نقشه ای ندارید مطمئنا برای شکست نقشه می ریزید .به این علت که شما نمی دانید کجا هدایت میشوید . شما فقط افکاری که به ذهنتان خطور میکند را دنبال می کنید .نقشه چیزی است که شما گامهایتان و استراتژیهایتان – که چگونه میتوانید به اهدافتان برسید -را در آن قید می کنید .و باید به اجزای کوچکتر روزانه ،هفتگی ،ماهانه و حتی سالانه تقسیم شوند .به یاد داشته باشید که شما به نقشه ای نیاز دارید که از روی آن کار کنید .اگر نقشه ای نداشته باشید ،شما هیچگاه نخواهید دانست که چه مراحلی باید در زندگی داشته باشید و چه کاری در زندگی تان بکنید .
7 . در کارتان متمرکز باشید
فقط به کارتان فکر کنید . در مقابل تلوزیون ننشینید تا در کنار آن تحقیقات مرتبط با کارتان را انجام دهید .اغلب درخواهید یافت که ،هنگامی که میخواهید دست به کار شوید ، حواس پرتی های زیادی وجود دارند .به این دلیل شما نیاز دارید تمام حواستان را به کارتان متمرکز کنید .با تمرکزکردن، مانند اشعه لیزر ،شما میتوانید تمام موانع را از سر راه بردارید .اگر در انجام دادن کار متمرکر نباشید ،انرژی خود را پراکنده می کنید ،و با این حال نمی توانید به مشگلات غلبه کنید .پس همه اوقات 100% متمرکز باشید .
8 . اهدافتان را روشن کنید .
مانند طراحی نقشه کلان برای موفقیت ،شما به اهدافی روشن نیاز دارید .هدف مانند سیبل عمل میکند و شما را مطمئن میکند که از مسیر تان منحرف نمیشوید. ومطمئن شوید که اهداف شما از وضوح کافی برخوردار هستند .چون وضوح و تعریف شده بودن هر چه بیشتر اهدافتان ،همانقدر بیشتر ذهنتان را متقاعد میکند که میتواند آنها را کسب کند .
9 .شما منابع لازم برای موفقیت را در اختیار دارید .
حدس بزنید .شما قبلا در زندگی موفق بوده اید و شما تمام منابع لازم برای موفقیت در زندگی تان را دارا هستید .بسیاری از مردم اغلب شکایت می کنند که دانش ومهارتها ی لازم را ندارند ،در حقیقت ،شما قبلا قوی ترین ابزار موفقیت را مالک شده اید ،وآن ابزار !؟ شما خودتان هستید .شما میتوانید هر چیزی را که در زندگی تان بخواهید ایجاد کنید .شما یک معجزه هستید .از نوک پا تا فرق سر ،تمام اجزای شما کامل است .انیشتین ،برای مشهورترین دانشمند شدن تنها 20% از ذهن خود استفاده کرده است ،و هیچ کس تئوری او را نمی فهمد .تصور کنید اگر 10% از دانش مغزتان را به کار بندید چه موفقیتی میتوانید در زندگی تان کسب کنید .
10 . شما نیاز به پرداخت هزینه موفقیت دارید
بله ، برای موفقیت باید به خوبی هزینه آنرا بپردازید . شما باید تاوان بدهید و تاوانتان بستگی به بزرگی اهدافتان دارد .آیا حاضرید به خاطر اهدافتان از تلوزیون و چت کردن و تفریح با دوستان ،چشم پوشی کنید ؟آیا شما میخواهید به خاطر رسیدن به اهدافتان دوساعت دیرتر بخوابید و کارهای لازم برای پیشرفت را انجام دهید ؟
اگر شما امروز احساس راحتی میکنید ،نشاندهنده این است که شما هنوز در منطقه آسایش به سر می برید ونمی خواهید چیزی را قربانی کنید .برای موفق شدن باید منطقه راحت و امن را ترک کنید .
 
11 .مشتاق یادگیری باشید
یک عامل وجود دارد که میتواند بطور مستمر سبک زندگی شما بهبود ببخشد ،ثروت شما ،دوستی شما و ... را، وآن چیزی نیست جز یادگیری همیشگی ،پیوسته و پایان ناپذیر .اگر میخواهید هر روز پیشرفت داشته باشید باید مشتاق یادگیری باشید .بنابر این یادگیری وکسب مهارتهای لازم و دانش ،شما را به آنچه میخواهید خواهد رساند .دانش و مهارت مانند چرخ بالقوه هستند و برای به حرکت دراوردن آن شما نیاز دارید یادبگیرید .
12 .گامهای استوار و پیوسته بردارید
بسیاری از مردم شکایت میکنند که کارهای لازم را انجام داده اند ولی به آنچه در زندگی میخواسته اند نرسیده اند .این را روشن کنید ،صحبت از گامهای قوی ،استوار و پیوسته است ،نه فقط گامهای ساده و معمولی .شما میتوانید امروز 23 ساعت کار کنید و چنانچه سه ماه آینده ،هیچ کاری نکنید به آنچه میخواهید نخواهید رسید . رفتن در جاده موفقیت دوی سرعت نیست بلکه دوی ماراتن است .شما نیاز دارید وقت صرف کنید تا استراتژی خود و اوقات خود را غنی تر کنید تا به نحو احسن از آنها لذت ببرید .پس سفر خود را به خوبی طراحی کنید چون سرانجام به آنجا خواهید رسید .
این دوازده تاکتیک شما را موفق خواهند ساخت .اگر شما تا اینجا مطالعه کرده اید ،بدان معنی است که شما برای موفق شدن جدی هستید و میخواهید که موفق شوید .آخرین سئوالی که میخواهم از شما بپرسم این است :آیا با التزام وتعهد صد در صدی ،تصمیم گرفته اید که موفق شوید ؟ اگر نه ،همین اکنون تصمیم بگیرید .
سفر هزار فرسنگی با یک گام شروع میشود .پس به عنوان اولین قدم تصمیم بگیرید ،سپس برای اینکه کارها خوب پیش بروند متعهدانه و بطور جد به تصمیمتان وفادار بمانید .
و سخن آخر اینکه ،جاده موفقیت نا هموار است .
مهرزاد احمدی بازدید : 79 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مرگ همکار

یک روز وقتی کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگی را در تابلو اعلانات دیدند که روی آن نوشته شده بود:

(( دیروز فردی که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت!!. شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات برگزار می شود دعوت می کنیم .

در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکی از همکارانشان ناراحت می شدند اما پس از مدتی ، کنجکاو می شدند که بدانند کسی که مانع پیشرفت آن ها در اداره می شده که بوده است .


مهرزاد احمدی بازدید : 61 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
کلمه ها عقاید شکل گرفته و افکار بیان شده هستند به عبارت ساده آن چه می گویی فکری است که بیان می شود. کلمه ها و اندیشه ها دارای امواجی نیرومند هستند که به زندگی و امورمان شکل می دهند.

 اگر یک کارگر بی سواد بتواند یک اصطلاحی را در دنیا شایع کند؛ پس من و تو، ما و شما به طور حتم می توانیم استفاده از کلمه ها و اصطلاح های مثبت را در سطح کل ایران گسترش داده و انرژی مثبت را بین همه پخش کنیم. فکر می کنید چرا پیامبرمان می فرمایند  "فرزندان خود را به نام های نیک خطاب کنید  "

مهرزاد احمدی بازدید : 51 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

راز ۱۰/۹۰ را كشف كن . پی بردن به این راز زندگیت را تغیر خواهد داد  

هر روز میلیونها نفر به ناحق از فشارها، مشكلات و رنجهایی در عذابند. این آدمها چندان موفق بنظر نمی‌رسند.

روزهای بد، روزهای بدتری بدنبال خواهد داشت. بنظر می‌آید دائما وقایع وحشتناكی در حال وقوع است، استرس همیشه وجود دارد، از خوشی خبری نیست و روابط بین افراد در حال از هم پاشیده شدن است. بهترین ساعات عمر با نگرانی‌ها و دل‌مشغولیهای بی‌مورد تلف می‌شود. امكان لذت بردن از زندگی وجود ندارد. دوستی ها از بین می‌روند و زندگی بی‌رحم و كسالت آور بنظر می رسد. و امكان لذت بردن از زندگی وجود ندارد.

جملات بالا توصیف حالات روحی شما نیز بود؟ اگر اینطور است ناامید نشوید .شما می‌توانید به انسانی كاملا متفاوت تبدیل شوید.

فقط كافیست به راز 10/90 پی ببرید و از آن در زندگیتان استفاده كنید.

مهرزاد احمدی بازدید : 43 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
چگونه می توانیم نیروی خلاقه درون وجودمان را از قوه به فعل در آوریم؟

 

"خلاقیت" خصیصه ایست که در ذات بشر به ودیعه نهاده شده. از پیدا کردن راه حل برای مسائل و مشکلات روزمره زندگی گرفته تا بزرگترین دست آوردهای فکری و هنری، انسان از نیروی عظیم ابتکار و خلاقیت خود کمک می گیرد. عشق به خلاقیت در انسان از عطش درونی او برای اثبات هویت و بروز موجودیت و نشان دادن توانائی های خود به دیگران سرچشمه می گیرد، ضمن اینکه عشق به باقی گذاردن یک اثر (حتی به شکل تولد یک کودک) نیز گوئی با فطرت بشر به نحو مرموزی عجین شده است.

مهرزاد احمدی بازدید : 60 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

روزی شیوانا از كنار مزرعه ای می گذشت. زن و مرد حوانی را دید كه به زحمت در حال كشت و زرع هستند. مرد به محض دیدن شیوانا به سوی او دوید و در حالی كه زنش او را همراهی می كرد، هراسان گفت: «استاد! تمام امید من و خانواده ام به نتیجه این كشت و زرع است. اگر آفتی بیاید یا اتفاق ناگواری بیفتد شاید چند ماه آینده تمام چیزی را كه داریم از دست بدهیم و به فقر و تنگدستی بیفتیم. ما را راهنمایی كن تا از این نگرانی بیرون بیاییم.»

شیوانا نگاهی به زن و مرد جوان انداخت و گفت: «خالق هستی مزرعه را در اختیار شما قرار داده است و شما هم از زحمت و تلاش چیزی كم نگذاشته اید. پس دلیلی نیست كه نسبت به كسی كه دست روی دست گذاشته عقب بمانید. اما با این وجود در كنار این كار به پرورش دام و طیور هم مشغول شوید و در اوقات فراغت یك كار فنی مثل فرش بافی برای خود دست و پا كنید! در این صورت احتمال شكست و تنگدستی شما كمتر می شود! اما در هر صورت پیشنهاد می كنم با نیت خالص و پاك كارتان را انجام دهید و مانند ابر شناور شوید و بگذارید نتایج خودشان همدیگر را پیدا كنند و گرد هم آیند. شما شبیه ابر باشید. برای ابر چه فرقی می كند كه باد از كدام جهت می وزد او در آسمان رویایی خودش شناور است. شما هم مادامی كه خود را در آسمان توكل و اعتماد به خالق هستی شناور ساخته اید، نگران هیچ تند بادی نباشید.

مهرزاد احمدی بازدید : 61 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دو برادر با هم در یك مزرعه خانوادگی كار می كردند. یكی از برادرها متاهل بود و خانواده بزرگی داشت و دیگری مجرد بود. آن دو در پایان هر روز ما حصل كار و زحمتشان را به طور مساوی بین هم تقسیم می كردند.
روزی برادر مجرد پیش خود اندیشید: این منصفانه نیست كه ماحصل كار و زحمت مان را به طور مساوی با هم تقسیم كنیم. من مجرد هستم و تنها و بالطبع نیازم هم خیلی كم است. به همین خاطر، او هر شب كیسه ای گندم از انبار كوچك خود بر می داشت، مزرعه مابین منزل خود و برادرش را پنهانی می پیمود و كیسه گندم را به انبار برادرش حمل می كرد.
از طرف دیگر، برادر متاهل هم پیش خود اندیشید: این منصفانه نیست كه ما حصل كار و زحمت مان را به طور مساوی با هم تقسیم كنیم. از هر چه كه بگذریم، من متاهل هستم و صاحب زن و بچه هایی كه می توانند در سال های آتی زندگی با یاری ام بشتابند. برادرم تك و تنهاست و كسی را ندارد تا در آن سال ها یار و یاورش باشد. به همین خاطر، او نیز هر شب كیسه ای گندم از انبار كوچك خود بر می داشت، مزرعه مابین منزل خود و برادرش را پنهانی می پیمود و كیسه گندم را به انبار برادرش حمل می كرد.
سال های متمادی هر دو برادر گیج و مبهوت بودند، چون گندم انبار آن دو هرگز كم نمی شد. یك شب تاریك، زمانی كه هر دو برادر پنهانی در حال حمل گندم به انبار برادر دیگر بودند، بناگاه به هم برخوردند. آن دو پس از یك مكث طولانی متوجه حادثه ای كه در طی سالیان گذشته بوقوع می پیوست، شدند. دو برادر، كیسه های گندم را بر زمین نهادند و همدیگر را در آغوش كشیدند.
مهرزاد احمدی بازدید : 60 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در حالی كه خشكسالی پیشرفت می كرد و به نظر می رسید كه همیشگی خواهد بود، تعدادی از كشاورزان آمریكای شمالی نسبت به آینده خود ناامید بودند. باران نه تنها برای محصولات بلكه برای زنده نگه داشتن مردم شهر نیز حیاتی بود. زمانی كه مشكل وخیم تر شد، كلیسای محل درگیر موضوع شد. آنها تصمیم گرفتند دعا كنند و از خدا بخواهند كه باران ببارد.

همه مردم در كلیسا جمع شدند و هر كس در جست و جوی فرصتی بود تا با دوستان نزدیك خود صحبت كند. كشیش مشغول آرام ساختن حضار بود تا جلسه دعا را شروع كند كه ناگهان متوجه دختر كوچكی شد كه در ردیف جلو به آرامی در جای خود نشسته بود.

چهره آن دختر از هیجان می درخشید و در كنارش چتر قرمزی قرار داشت كه آماده استفاده از آن بود. زیبایی و معصومیت آن دختر كشیش را به لبخند وا داشت چون به ایمان او پی برده بود. هیچ شخص دیگری از میان عبادت كنندگان چتری با خود نیاورده بود.

همه آنها برای نماز باران آمده بودند، اما آن دختر از خدا انتظار داشت كه با بارانی كه نیازمندش بود، به او پاسخ دهد

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 7,673